2007-07-26

Знаешь ли ты - Чи мэднэ гэж үү?


Өөрийнхөө сонсох дуртай “Знашь ли ты” дууны үгийг блогтоо тавимаар санагдлаа. Энэ дууг Максим гэдэг залуу орос дуучин бүсгүй дуулсан юм. Дууны үг нь үнэхээр сэтгэл хөдөлгөдөг юм аа. Бас ая нь ч гоё. Орос хэл мэддэг хүмүүс энэ шүлгийг нь уншаад сайн ойлгоно байхаа. Дуртай орос дууныхаа үгийг нь бас монгол хэл рүү орчуулах гэж оролдлоо. Би урьд нь шүлэг орос хэлнээс орчуулж байгаагүй ээ. Шүлэг орчуулах хэцүү байдаг болохоор арай гэж л хэдэн үг монгол болгож бичлээ. Утга санааны алдаа гаргахаас айгаад. Шүлэг орчуулах ер нь л хэцүү юм аа. За тэгээд бас монголоор уншихад ойлгомжтой байлгах гэж ганц хоёр мөр, бадагийг нь жаахан наана цаана нь оруулж байрлалыг нь өөрчилж бичсээн. Орос хэл сайн мэддэг хүн байвал надад зөвлөгөө өгч, засаж хэлж өгөөрэй гэж хүсэж байна.

Знаешь ли ты

Я так привыкла жить одним тобой,одним тобой.

Встречать рассветы,слышать как проснёшься не сомной.

Мне стало так легко дышать в открытое окно.

И повторять ей лишь одно.

припев:

Знаешь ли ты вдоль ночных дорог

Шла босиком не жалея ног.

Сердце его теперь в твоих руках,

Не потеряй его и не сломай.

Что мне нести,вдоль ночных дорог

Пепел любви в руках сбив ноги в кровь.

Пусть его теперь в твоих глазах.

Не потеряй его и не сломай.

И в январе пусть бьётся серый дождь к нему в окно.

Пусть обнимает не меня но помнит всё равно.

И пусть случайно моё имя вслух произнесёт.

И пусть молчит что всё-же помнит.

А за окном сжигает фонари проклятый дождь.

Мой нежный мальчик ты прости меня за эту дрожь.

И пусть сквозь слёзы прошептала тихое "Прощай"

Не забывай,не забывай.

Припев:

Знаешь ли ты вдоль ночных дорог

Шла босиком не жалея ног.

Сердце его теперь в твоих руках

Не потеряй его и не сломай.

Что мне нести вдоль ночных дорог

Пепел любви в руках сбив ноги в кровь.

Пусть его теперь в твоих глазах

Не потеряй его и не сломай.

Припев:

Знаешь ли ты вдоль ночных дорог

Шла босиком не жалея ног.

Сердце его теперь в твоих руках

Не потеряй его и не сломай.

Что мне нести вдоль ночных дорог

Пепел люблви в руках сбив ноги в кровь.

Песть его теперь в твоих глазах

Не потеряй его...

Чи мэднэ гэж үү?

Үүр цайх үед чиний сэрэхийг сонсож

Чамтай л амьдарсаар надад дасал болжээ.

Нээлттэй цонхоор амьсгалад надад хялбар байдаг

Тэгээд энэ бүхэн өглөө бүр давтагддаг байсан.

Чамд л өгөх гэж зориулж

Дурлалын хэтэрхийг алган дээрээ тавиад

Гүн харанхуйгаар хөл нүцгэн явж

Хөлөө цустай хутгалдсаныг ч үл тоож

Чам руу алхдаг байсныг минь чи мэднэ гэж үү?

Миний зүрх одоо чиний гарт байна.

Үүнийг бүү алд, үүнийг бүү хэмхэл

Миний цохилт чиний харцнаас хамаарч байна.

Үүнийг бүү алд, үүнийг бүү хэмхэл

Нэгдүгээр сарын саарал бороо

Түүний цонхийг тогшиж байх үед

Тэр намайг биш өөр хүнийг тэвэрч байгаа ч

Намайг л дурсаж байгаасай /гэж би хүснэ/

Тэгээд миний нэрийг санаандгүй амандаа чанга хэлээд

Дуугаа хурааж, намайг дурсаасай /гэж би хүснэ/

Нулимсаа мэлмэрүүлж байгаад

Чмээгүйхэн хагацая даа гэж хэлсэнд

Миний хонгор залуу намайг өршөөгөөрэй

Ширүүн бороонд гудамжны дэнлүү асаж байхад

/Намайг/ битгий мартаарай, битгий мартаарай

Чамд л өгөх гэж зориулж

Дурлалын хэтэрхийг алган дээрээ тавиад

Гүн харанхуйгаар хөл нүцгэн явж

Хөлөө цустай хутгалдсаныг ч үл тоож

Чам руу алхдаг байсныг минь чи мэднэ гэж үү?

Миний зүрх одоо чиний гарт байна.

Үүнийг бүү алд, үүүнийг бүү хэмхэл

Миний цохилт чиний харцнаас хамаарч байна.

Үүнийг бүү алд, үүнийг бүү хэмхэл



No comments: