2007-08-11

ТЭНГЭР ГАЗРЫН ХООРОНД


Дуучин Амархүүгийн“Между небом и землой” гээд энэ дууны үг нь бас их аятайхан юм аа. Тэнгэр газрын хооронд зөвхөн чамтай л хамт байхсан. Чамайг дуудахаар би нисэх мэт болдог. Чиний хөгжилтэй инээд, инээмсэглэлийн төлөө би энэ дэлхийн юуг өгөхөд бэлэн гээд л сэтгэл гижигдсэн гоё үгтэй юм аа. Ингээд “Между небом и землой” дууны үгийг орчуулах гэж оролдлоо. Ингээд амьдралдаа хоёр дахь удаагаа шүлэг орчуулж байна.

Тэнгэр газрын хооронд

Чи миний хувьд оньсого мэт байж

Би чамайг хэзээ ч ойлгохгүй юм.

Чамтай хамт байхад гашуун ч юм шиг , чихэрлэг ч юм шиг

Чи миний зовлон гуниг болж

Чамайг дуудахад би нисэх шиг болж

Чамайг харахыг хүсдэг

Тэнгэр газрын хооронд

Чи миний бурхан шиг

Тэнгэр газрын хооронд

Чи надтай хамт байх болно

Тэнгэр газрын хооронд

Чи миний бурхан шиг

Тэнгэр газрын хооронд

Зөвхөн чамтай л хамт байхыг хүсэж байна.

Би чамаас зугатах эрхгүй

Чиний бүх алдааг уулчилж

Чиний хөгжилтэй инээд инээмсэглэлийн төлөө

Энэ дэлхийн юуг өгөхөд бэлэн

Бидний тухай бусдын юу гэж ярьж байгаа нь

Би үл тоодог

Тэнгэр газрын хооронд

Чи миний бурхан шиг

Тэнгэр газрын хооронд

Чи надтай хамт байх болно

Тэнгэр газрын хооронд

Чи миний бурхан шиг

Тэнгэр газрын хооронд

Зөвхөн чамтай л хамт байхыг хүсэж байна.



Между небом и землой

Не пойму я тебя никогда

Для меня остаешься загадкой

Ты не счастье моё и беда

Мне с тобой и горько и сладко

Ты зовешь и я сразу лечу

Я тебя снова видеть хочу

Между небом и землой

Ты живешь как ангел

Знаю все ровно будешь со мной

Пусть между небом и землой

Между небом и землой

Ты живешь как ангел

Быть хочу с тобой

Только с тобой

Между небом и землой

Я не в праве тебя убегать

И прощаю любую ошибку

Но готов все на свете отдать

За веселый твой смех и улыбку

Я порою рад и не рад

Что вокруг все о нас говорят

Между небом и землой

Ты живешь как ангел

Знаю все ровно будешь со мной

Пусть между небом и землой

Ты живешь как ангел

Между небом и землой

Быть хочу с тобой

Только с тобой

Между небом и землой

PS: Үнэхээр энэ дуунд өгүүлдэг шиг “Тэнгэр газрын хооронд” хамт үргэлж хамт байх, бие биенээ хуурдаггүй мэхэлдэггүй үнэнч найзууд байдаг болов уу?

4 comments:

Anonymous said...

hey naizaa. Burtgesend bayrlalaa. ene duuchin zaluu mgl-n iregen ymuu esvel orosiin irgen mgl zaluu yum u? uul ni ih saihan duuldag yum bn lee.

ershuu said...

tiim naizuud baidag baihaa. gehdee hovor baina baih. tiim hun oloh ch hetsuu shuu.

MNED said...

Ene duuchin zaluu Mongol. Bagadaa Buriadad osoj, daraa ni Orosiin "RUSSIA TV" -s zohion baiguulsan TV MUSIC REALITY SHOW-d orj turuulj baisan yum aa.

MNED said...

to ERSHUU> Magadgui. Tiim hun oloh uneheer amargui biz dee.