2007-05-29

Хөөрхий дөө миний блог


Гэнэтхэн өөрийнхөө блогыг өрөвдөх сэтгэл төрөв. Анхандаа ч миний блогт хүссэн бүхэн ороод гардаг байв. Блогтоо нэвтрэх эрхтэй хүтүүсийн тоог цөөлөх зорилгоор блогтоо цоож хийв. Бат найдвартай цоожтой болгочихлоо гэж санаа амарсанаас хойш би гэдэг хүн блогтоо шинээр тун цөөхөн юм бичсэн юм байна. Тэгээд ч яг шалгалт шүүлэг давхардаад байгаа болохоор интернэтээр шагайж блогоо эргэх ч зав зай байсангүй ээ. Уг нь би бүүр хоёр блогтой хүн. Хамгийн анхны блог маань улс-төр, олон улсын харилцааны чиглэлээр өөртөө хэрэгтэй, хэзээ нэгэн цагт эргээд санаж байхад амар гээд бичих зорилгоор нээсэн блог. Харин MNED нэртэй энэ хоёр дахь блогийг нээсэн цагаас эхлээд анхны блогтоо юм бичихээ болиод байгаа. Уг нь блогоо үр хүүхэд гэж зүйрлэх юм бол би хоёр блогныхоо нэгийг нь бүүр тоохоо болиод байгаа маш муу “эцэг, эх” юм аа. Цаг завтай болохоороо нөгөө блогтоо жаахан юм бичнэ ээ. Сүүлийн үед олон улсын харилцаанд чухал баахан л проблем үүсээд байгаа. ТВ-ийн дэлхийн мэдээг үзэж, сонин хэвлэл уншихдаа олон улсын харилцаатай холбоотой асуудлыг анхаарлын төвдөө байлгаж байгаа мөртлөө блогтоо өөрийнхөөрөө бичиж тэмдэглэхээ ч байж. Дараа нь ажлаа хийж байтал гэнэт олон улсын харилцааны нэг проблемын талаар лавлагааны бэлэн материал өөрийнхөө блог дээр байлгаж байвал их амар байгаа юм даа. Харин хоёр дахь блог маань аймаар лут цоожтой. Цоож хийсэнээс хойш ч хүмүүс орж гарч чадахгүй хаяагаар минь гараад яваа байгаа бололтой. Орж ирсэн ганц нэг хүмүүс нь comment үлдээхгүй гараад явдаг болсон байгаа юм даа. Удахгүй ингэж байгаад энэ блогныхоо цоожыг нь аваад хаячихна аа. 2007-05-27

No comments: