2007-09-10

Амралтын өдөр

.Бямба гаригт ажилласан юм байна. Тэгээд өчигдөр ням гаригт л гэртээ амарлаа. Ням гаригт 11 цаг хүртэл гэртээ унтав. Ажлын өдөр одоо дандаа 7.30-д сэрж 8 гэхэд гэрээсээ гараад 8.30 гэхэд ажил дээрээ ирж байгаа. Тийм болохоор ням гаригт сайн гэгч нь унтаж амарлаа. За тэгээд ням гаригийн өглөө цайгаа уучихаад, хувцас хунараа угааж цэвэрлэж, гэрийн ажил хийсэн юм байна. Дараа нь эмээ намайг Дашчойлон хийдэд очиж хуруулах номыг нь бичүүлээд ир гэлээ. Би өөрөө ямар ч сүсэг бишрэлгүй хүн. Гэхдээ одоо яая гэхэв. Эмээ яваад ир гэж байгаа юм чинь. Тэгээд ч би бас эмээгийн эрх ач хүү.
За тэгээд дараа нь гэртээ ирээд халтуурны орчуулага хийв. Нэг хүн боломжын мөнгө амлаж надаар орчуулага хийлгэж байгаа юм. Орчуулах текстний сэдэв нь угаасаа миний сонирхдог олон улсын харилцааны асуудалтай холбоотой байсан болохоор орчуулахад ч их амархан. Сайн мэддэг сэдвээ уншаад, монгол болгож бичихэд ядаад байх юмгүй. Юм орчуулангаа “THE LEMONS” хамтлагийн дууг сонсож суув. Өмнө нь нэг их тоодоггүй байсан. Сонсоод байсан чинь энэ хамтлагийн шүтэн бишрэгч нь болж байх шиг байна.
Хамгийн их таалагдсан гурван дууны үгийг нь блогтоо орууллаа. Би одоо ажил дээрээ сууж байна. Блогтоо post бичиж суугаа энэ мөчид ч бас THE LEMONS-ийн “ХАЙРТАЙ” гэдэг дууг нь сонсоод л сууж байна.
Зүүд нойрондоо

Сайхан бүхэн дандаа муухай байх юм
Саар явъя гэхээр саад бүзү хий гэх юм
Сарны гэрэлд би алхана
Сүүдэр намайг дагасаар байх юм
Сайн сайхан бүхнийг төсөөлөхөд минь
Саад бүү болооч надад

Зөн совиндоо итгэхээр
Зүйрлэшгшүй сайхан амьдрал угтах юм
Бүүдгэр ирээд манантана
Би өөрөө мансуураад
Зүүд нойрондоо үлдмээр

Өглөө бүхэн шинээр сэрж босохсон
Өдөр бүхэн нэг л хэвийн байх юм
Орой бүр намайг чи бүүвэйлээч
Шөнө болохоор намайг хаяж яваач
Орондоо ганцаараа сэрмээр
Өдөр бүр бүхнийг өөр өөр болгоод
Саарал бүхнийг сахалтайгаа хусаадСүүдрээ дагуулаад сүр жавхлантай алхъя

Цэнхэр нүд

Цонхны цаана урсгал
Энэ хүмүүс энэ машинууд
Би энд гаднаа гөлрөн
Дотроо бодлогоширон
Чи энэ замаар олон явж өнгөрсөн байх
Би чамайг харахгүй
Чи намайг сонсохгүй
Гэвч үе үехэн зүрх догдлуулан халуу шатна
Чамтай ойр ойр зөрснийх

Би чамайг өдөржин бодлоо
Нүд гар бие үнэр
Цэнхэр нүд бас дуу
Би чамайг санасан уу мэдэхгүй
Зүгээр л чамайг өдөржин бодлоо

Чи энэ гараг дээр энэ хотод энэ гудамжинд
Чиний амьсгалж байгааг бас инээж байгааг
Би цонх онгойлгон тавцан дээрх гоодалын үнэрийг
Чиний дотроос мэдэрнэ гэвч чамайг харахгүй
Өнөөдөр бас маргааш ч харахгүй
Би чамайг ахиж хэзээ ч харахгүй






6 comments:

ulaango said...

lemons iin fan negeer nemegdjee...mash davgui hamtlag shuu...

Особу said...

hairtai ene teriig ih sonsdog bailaa neg heseg hehe odoo bol "budiig anh turuud tursun setgegdel"-d durtai bolood baigaa, ehlel ni lag taalagdaad bdgiin

MNED said...

to Bayabaga> Harin tiim. Ene hamtlagiin duunaas salahaaa bolison

MNED said...

to OSOBU> Budiig anh harahad torson setgegdel ni bas gogo duu bna lee.

ershuu said...

hairtai ni goyo duu te. bi bas lemonsd lag durtai.

MNED said...

Lemons-iin Gerelt hotiin gudamj ni bas ih goy duu bna le shu.