2007-06-29

Чамайгаа санана.

Ая зохиогч Ц. Дашзэвэг. "Хайрын гэгээн бороо" цомогоос

Чамайгаа санана.

Дуулах дууны аялгуу шигээ

Дэндүү сайхан чамдаа би

Миний гэсэн бүхнээ зориулж

Мэлмийн тольтиндоо

Мөнхлөн хайрлая.

Зүгээр зүгээр чамайг би

Зүйргүй ихээр санаад байна аа.

Зөн билгийн совингоор ч

Зүүдээ манан хайрлаад байна аа

Аялах дууны эгшиг шигээ

Амьдралын гэгээ чамдаа би

Сайхан гэсэн бүхнээ зориулж

Сэтгэлийн тольтиндоо санан хайрлая

Зүгээр зүгээр чамайг би

Зүйргүй ихээр санаад байна аа.

Зөн билгийн совингоор ч

Зүүдээ манан хайрлаад байна аа

Хайлах дууны уянга шигээ

Хамгаас хайртай чамдаа би

Өөрийн гэсэн бүхнээ зориулж

Өр зүрхэндээ дуулан хайрлая

Зүгээр зүгээр чамайг би

Зүйргүй ихээр санаад байна аа.

Зөн билгийн совингоор ч

Зүүдээ манан хайрлаад байна аа

Хослох дууны хөг шигээ

Хорвоогийн гэгээ чамдаа би

Нандин гэсэн бүхнээ зориулж

Нарт орчлонд дурлан хайрлая

Зүгээр зүгээр чамайг би

Зүйргүй ихээр санаад байна аа.

Зөн билгийн совингоор ч

Зүүдээ манан хайрлаад байна аа

Сүүлийн үед энэ дууг сонсож байгаа. 3 сард намайг УБ-д байхад энэ дуу анх гарсан юм. Тухайн үед нь ажил энэ тэр гээд үнэхээр завгүй байсан болохоор олж авч амжаагүй. Хоёр дахь эх орондоо очсон хойноо интернэт дэхь монголын дууны сайтуудаас хайгаад олоогүй. Харин сая Монголд ирээд олж авлаа.

4 comments:

jj.somethoughts said...

hooy, naad duugaa blogondoo upload hiigech xo, sonsmoor sanagdaad baina. thanks

ershuu said...

ene hen duulsan duu yum be? zohioliin duu yu? bi l lav sain medehgui yum shig baih yum

MNED said...

To jj.somethoughts> Huseltig chini udahgui biyluulne ee

MNED said...

To ershuu> Zohioliin duu yum baina lee. Duuchin Bayasgalangiin duu baina lee. Nadad ug ni ih taalagdaad baigaa yum